2007年5月9日 星期三

《中大學生報》二月號情色

《中大學生報》二月號情色

【情色專欄】

文︰Dion Dublin大波連

《中大學生報》2007年2月號
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=249&Itemid=11



《陰道獨白》(Vagina Monologues)係香港出左個舞台劇版,改左個無厘頭既中文名叫《VV物語》,如果佢唔係打埋果英文名出黎,睇到個題目都真係R哂頭。

可能呢班人唔記得左原著入面點樣要reclaim the cunt,萬人聚會高呼 “Kakakaka--Cunt”,大跳 Vulva Dance,自稱要同原著一樣,要「衝破忌諱 揭露女人最深處的私密心聲」,但係連陰道都唔敢講,其實係咪想衝出黎搞笑?

其實如果嫌陰道呢個字唔夠生活化,咪索性改個名做《西西物語》或者《下面會講野》囉。如果女仔想伴侶口交時同佢講:「我想你錫下我個VV。」我諗對方會有被吹脹既感覺。

*****

草蜢回應有報導指佢地跳舞既時候摸到舞蹈員既胸部同臀部既時候,蔡一智話:「我無興趣觸摸女性胴體,可以話係唔鍾意。」蔡一傑更指報道顛倒是非,話不是自己拍到對方臀部,相反係女方打到佢既屁股。

跳舞既時候,有身體接觸本來好正常,只係有 d 人係都要係任何情況下揩到野都要理解為有人「賺到」同「蝕底」,答既人又連最無聊既閒話都驚,結果變成左白痴既對答

*****

廣管局話講同性戀果集「鏗鏘集」既內容講下同志生活幾唔開心就係教壞細路唔播下打壓同性戀既團體代表鬧同性戀者時果個咬牙切齒既醜樣,就係有歧視成分同埋教壞細路,我諗除左輸打贏要既團體,都無咩野人會覺得呢個決定唔怪。不過話時話,廣管局成日都唔記得左自己先係最教壞細路既團體。果裸露鏡頭性愛畫面就係不雅教壞細路既廣播守則,唔係正正令到香港講性只係得翻兩種方式:猥瑣佬式大嗌激;或者假道學式大聲小?結果我地講性得翻兩種面表情:淫笑,同埋憤怒,至於愉悅同滿足,Sorry,
同性有關架咩?



===========================================================

情色版意見問卷調查

《中大學生報》2007年2月號
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=252&Itemid=11


都真係想試下知道到底有冇人睇呢版,同埋讀者或者自己有咩意見,所以整呢個問卷調查,絕不想懶科學化呢個野,目的旨在介紹及致送紀念品給有需要既人。

填妥這問卷,交到學生報會室(范克廉307室),即可獲得紀念品──
安全套乙個(這個安全套牌子是不錯的:便宜、不會太易變得「乾憎憎」、又不易穿,試用完覺得正的話,就自己買喇!),名額50個,先到先得。


第一部份:
1. 對之前的內容有什麼意見?
a. 書本介紹 例如:《自慰》
滿意嗎?(1-10) ________
為什麼滿意? ____________________________
會不會引起你的興趣去買或借? 會 唔會
你有沒有好書介紹?___________________________

b. 電影介紹 例如:《short bus》
滿意嗎?(1-10) ________
為什麼滿意? ____________________________
會不會引起你的興趣去買或借? 會 唔會
你有沒有好碟介紹?___________________________

c. Stephy信箱
會不會認真嚴肅得滯? 會 唔會
你咁大個人有冇咩同「性」有關既問題/困難/疑惑?____________________________
如果有,做乜唔寫信比stephy? ____________________________
係唔係有d咩問題你覺得stephy答唔到你? 係 唔係
如果係咁,到底係咩問題?____________________________

d. 咸古 例如:《滿足》
夠不夠咸?(1-10) ___________________
你喜歡什麼類型的咸古? ____________________________
你可否介紹一篇你喜歡的咸古?____________________________

e. 淫穢繪本
你覺唔覺得係淫穢繪本? 覺 唔覺
如果係,夠不夠淫?(1-10) ___________________
你有沒有其他推介? ___________________

f. 遊記/經驗談 例如:《太子戲院食屎食著豆》
你有冇諗過或者試過去「一張票睇到笑」既戲院? 有 冇
如果有,去邊度? ______________________
你自己會入去做咩? __________________________--
你覺得d人係裡面會做d咩?
____________________________________

2. 你覺得最想保留哪一項?
a. 書本介紹
b. 電影介紹
c. Stephy信箱
d. 咸古
e. 淫穢繪本
f. 遊記/經驗談

3 你覺得最想刪減哪一項?
a. 書本介紹
b. 電影介紹
c. Stephy信箱
d. 咸古
e. 淫穢繪本
f. 遊記/經驗談

4. 建議增加項目:
a. 相關時事報導/評論
b. 產品介紹
c. 性商品介紹
d. 賓館介紹

e. 情色投稿
f. 其他:__________________________

5. 你唔覺得要摺左情色版咩?
a. 快d摺左佢
b. 唔好摺住但要極大改善
c. 而家好好 但可以再好d
d. 我點都唔會再睇
e. 其他 __________________________
為什麼? ___________________




第二部份:
又,既然你咁乜問題都冇,咁就試下答下列簡單問題
(這些是short quest 或 long quest,而唔係「是/非」題,要答詳細d):

一:你唔覺得做愛好悶既咩?
你答: _____________________________________________

二:你唔覺得做愛好煩咩?最煩係d乜野?
你答: ___________________________________________

三:你會唔會幻想過同阿爸阿媽兄弟姐妹做愛?
(無論細個或而家都得!)
你答: ____________________________________________

四:你有冇裝過佢地沖涼、換衫、自慰、做愛?
你答: ____________________________________________

五:在街上什麼人(或動物/東西)最能挑起你的慾望?
你答: ___________________________________________

六:你有冇幻想同朋友男朋友或女朋友做過愛?
你答: ____________________________________________

七:如果有,你點樣處理你同你死黨同佢男或女朋友既幻想?
你答: ____________________________________________

八:定係實現左幻想,咁你又點樣處理?
你答: ___________________________________________

九:你自慰/打飛機時會諗住邊個?
你答: ____________________________________________

十:你最想同咩動物做愛?
你答: ____________________________________________

十一:你覺得一次過同幾多男幾多女做愛係最好(optimal/最理想)?
你答: _______________________________________________

十二:你最想係中大邊度做愛?
你答: ________________________________________________

十三:你覺唔覺得宿舍唔俾男女過夜係歧視異性戀?
你答: _______________________________________________

十四:有冇因為性生活問題(又唔講出來)而影響愛情?
你答: ___________________________________________



======================================================

Stephy 信箱 ──扯貓尾扯出腸

《中大學生報》2007年2月號
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=250&Itemid=11



我「不舉」,答案不止一個,也不在這裡。

:你知唔知我琴晚唔開心,唔望向你訓教…
:…
:因為我覺得我不舉呀…好…好唔開心…
:乾咪買d潤滑劑好唔好?
:唔係乾既問題呀!我平時有時都會好濕架!係一開始既時候,係咁起唔到,無興緻呀!覺得唔係好想攪呀…但又見你好似想攪…但其實我都好似想攪,但起唔到…好…
:你咪幻想下其他野令自己興奮既性幻想…唔好成日諗住自己係不舉…

答案不止1個,還有abcde:
b. 有時可能係生理結構有d唔同…女仔可能要多d時間培養下情緒興緻…比d耐性
d. 做d運動,例如跑步、搬野各式各樣促進血液循環既體力勞動……就可能會容易d挑起性慾
j. 可能係成日覺得做愛唔係件好事,或者做完有內疚感,所以日積月累會令人冷感…多d真係諗下野,同對方傾下或者多d用身體去感受對方
l. 可能係因為太多其他煩惱而失去性慾…其實多d做下愛有時又可以消減部份生活壓力
o. 試下先自己自慰或者叫埋對方幫手自慰…或者唔一定要插入…唔好成日以為要插入先叫做愛…用其他方法令大家舒服都可以…
p. 點知即…唔好問喇!尤得佢…唔關我事既…咩都好喇
q. 點Q知即!痴線!講埋d咁既野

註解:
「不舉」=因為語彙貧乏,暫以這陽具中心的用語表達女的「起頭」困難
0=生理上的女 1=生理上的男 (不計算其心理性別或性別身份)

===================================================


讀者回應:
中大學生報07年1月號〈滿足〉以及〈自慰〉書評

性/別齋講唔做

《中大學生報》2007年2月號
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=251&Itemid=11


〈做/愛總是拉著痛苦一二三四五〉
彩鳳

一或二 從前或自小

大抵以為述說自己是性冷感害羞不好意思開口說想要有時這樣是很苦很想用拳頭打碎空氣



有時便會自慰到「不能高潮」(一般用詞太簡陋沒辦法)便急著收了手

四 從前

然後當他她觸動的手指手掌便以為是挑戰挑釁挑逗顫抖一下



經常以為不想就「欲拒還迎」(一般用詞不真實或是另一種令自己興奮的用詞)



這次他幫我自慰我如常地想收手我說「停」(以為是想停?)時他問我為什麼不可以再繼續興奮下去到不能再興奮的地步之後他問我到底要不要我便將他的手放在我乳頭我就用自己一般格式地雙手放在陰戶一隻手指在陰核上打圈──我真的覺得這裡的顫慄不比陰道插入輕微

七 痛的時候

他輕撥我乳頭又是很癢的跟膝蓋跟背脊跟肩膀一樣癢得濕透了突然的大力用力捏下去又是太痛太痛強烈得想再痛一點

自己總是想像他是愛他他他或她我在陷害他同時一再令自己痛苦不已直到他又一次說他是多麼的被我吸引著他我才又不相信卻安心起來這是妒忌心或是不信任或者是虐待狂或者以為想存在

八 從前

總是覺得「乾」(?)是自己不舉冷感的問題會很內疚

九 這次

越做越「乾」因為已做了三次(如何計算?)或者是自己以為不想做突然越「乾」仍插入是痛



我小聲地叫好痛呀他問要停嗎你那麼痛我說痛得很興奮繼續吧

十 一直以來

總覺得自己的臀部不美我叫他大力捏大力呀呀呀真的痛又真的想

十一 其實

是他的痛苦也叫我興致勃勃原來我也喜歡捏他的臀部有時是咬他平實而豐滿的臀部或乳頭或更喜歡是咬他的肩頭尤其是任何時候都喜歡這樣咬呀咬他叫痛時我便會「陰陰嘴笑」有時是做的時候有時是你令我82太興奮時(一般用詞是所謂「做完」時)就要咬一下再來一次

十二 幻想過

我是不懂得廣東話的不要說了我什麼也不是你也不是什麼令我迷戀的動物只是我們偶爾遇上再遇上再遇上想再遇上

十三 看著你

我 叫你不如「打飛機」我看著專心地看著你興奮而又好像是痛苦的表情我是感到情緒失誤有點莫名其妙很想你大力大力加速加速我說我也想我有一根陽具可以插入你的 「屎眼」或者是我能射精我不斷摸呀摸呀摸你的身體耳朵耳背手臂背脊臀部的表面突然的插入輕力的你很舒服是嗎見到你偶爾的顫動我感到你身體的質感你的爽

奢望我們沒有相愛而是相處互相服侍

wa sai lin lau xxxxxx

備註:
1. 我覺得書寫一篇自己的情慾文字,是回應〈滿足〉一文最窩心的方式,所以我寫了〈做/愛總是拉著痛苦一二三四五〉。閱畢〈滿足〉一文,引發我對於情慾文字書寫(假設這是對應廣東話通常稱之為「咸古」的文字)的一些問題:

「咸古」是否有某種敘事方式?……(敘事方式與做愛模式的關係?)

「咸古」是否要有起承轉合?……(類似冷科學化的正常性交過程論述=興奮期、平台期/持續期、高潮期、消退期?)

→某種坊間相對流行的「咸古」的敘事方式,會不會鞏固了單一化(什麼意思?)的做愛想像與實踐?

我 覺得所有「咸文字」都是讀者(閱讀時其實同時變成作者)與作者(亦同時是自己的經驗與文字的讀者)幻想與幻想與慾望/經驗之間糾纏和嘗試呈現。我總覺得每 個人的情慾「應該」是很多元化的(包括過程、內容、情緒或xyz)……那麼……一篇「咸古」到底是何以刺激到其他閱讀者?當中某些「可以挑起慾望」 字眼?事方式情景人物想像等等…是怎樣生產和運作成「共同性的咸濕想像」?若果挑到你又或者挑唔起你,咁點先?

再三閱讀自己寫的〈做/愛總是拉著痛苦一二三四五〉,感覺詞貧,文字與經驗之間的落差很大,不能表達到很多xyz,但繼續回味著當中我深受感動和情慾波動的時刻,我仍微笑著。

2. 〈做/愛總是拉著痛苦一二三四五〉的文字亦同時是想回應〈自慰〉一書以及其書評。

記 得數年前第一次讀過這本書。其實我不太喜歡閱讀文字,所以很少看書,或者應該說,我閱讀某種文字或某種完整句式或寫作手法的能力頗低,當初被這本書吸引的 原因當然是標題……不!應該仔細地說明:是因為我自小(以不科學化或太主流的理解是”真的很小的時候”──印象中大概是9歲吧!…但其實無法知道這算不算 是年紀太小便開始,因為當時從來沒有人告訴關於「自慰」的任何事,身邊的親朋戚友的沉默,令我一直覺得那是不適合做這事的年齡,或甚至是根本不應該做這 事)便開始自慰,但似乎都自慰得鬼鬼祟祟,應該是因為9歲前後有一次被媽媽「捉姦在床」,她神色嚴重地指著我說:「女呀!那很骯髒的,不要呀!」然後就走 開,自此後20年她沒有再提起過任何關於「那很骯髒的」…。我…帶著身邊人的沉默…自慰得鬼鬼祟祟。二十多歲時…突然新認識的朋友介紹這本「打正旗號」關 於自慰的書,我就算是多麼的不習慣看書,也看了一遍(哈!主要是看了圖,內容其實不太仔細地記著,印象最深刻的是她攪了身體工作坊)。

上 個月,看到學生報這篇書評,我大概都同意當中的概述,但關於書評的結尾:「其實還有許多故事,留待你們自己在書中發掘。」(對我來說,閱讀/文字媒介及傳 播最大趣味是刺激反思與實踐的改變,文字文本的延續性是生活文本…而且我估計此書作者出書的目的應該是想大家都多一點發掘自己自慰的趣味…)我想再加一 句:「其實還有許多自慰的樂趣,留待大家自己及友儕間去發掘及分享。」

==========================================================








沒有留言: